Splošni Pogoji Poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovina Senzorika-Varga.si

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Senzorika-Varga.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Senzorika-Varga.si upravlja podjetje Senzorika Varga, Mario Varga s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«), ponudnik storitev e-poslovanja. Ob registraciji v sistem Senzorika-Varga.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Senzorika-Varga.si, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošni pogoji začnejo veljati takoj, ko vstopite na spletno trgovino in veljajo za vse njene strani. Spremembo pogojev si pridržujemo spremeniti brez posebne predhodne najave in velja od datuma sprembe dalje. Spletna trgovina Senzorika-Varga.si se ne zavezuje, da so podatki o izdelku popolni, pojavijo pa se lahko tudi odstopanja artikla iz fotografije in njegovim dejanskim izgledom. Pridržujemo si tudi pravico o prekinitvi delovanja spletne strani ali omejimo njeno delovanje in, da za določen čas omejimo ali onemogočimo prodajo določenih izdelkov.
Pridržujemo si, da odstopimo od naročila, v primeru, če sumimo kupca kot rizičnega, bodisi niso bili izpoljeni vsi potrebni podatki ali zaradi napake v ceniku. V tem primeru vas o tem obvestimo na elektronski naslov ali pa vas pokličemo.
S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Senzorika-Varga.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike Senzorika-Varga.si. Član Senzorika-Varga.si postanete z registracijo v spletni trgovini Senzorika-Varga.si.
Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja / komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.


Stvarna napaka


Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Kupec nas o stvarni napaki obvesti na info@senzorika-varga.si.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec mora prodajalca o napaki obvestiti najkasneje v 2 mesecih, odkar jo je kupec odkril.

Prodajalec odgovarja za napake na novih izdelkih 2 leti od izročitve izdelka, za rabljene stvari pa velja enoletni rok.


NAROČILO

1. Senzorika-varga.si naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu senzorika-varga.si so na spletni strani senzorika-varga.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. senzorika-varga.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih senzorika-varga.si nima na zalogi, je senzorika-varga.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do senzorika-varga.si. Prek elektronske pošte Senzorika Varga kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Senzorika Varga, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Senzorika Varga v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 031 314 963 ali po e-mailu na naslov info@senzorika-varga.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

3. Tehnični postopek za sklenitev pogodbe - Tehnična izvedba naročila
Kupec naroči blago tako, da najprej izbere želen produkt, ki ga vmesti košarico. To stori z gumbom V košarico. Po kliku se pojavi okno, kjer kupec preveri svoje naročilo. V pojavnem oknu se nahajajo podatki o izbranem produktu, o ceni, o stroških dostave, o DDV-ju in koliko je končna cena za plačilo. Kupec ima na voljo nadaljevati nakup ali pa zaključiti na blagajni. S klikom na blagajno se pojavi okno, kjer je ponovno povzeto naročilo in zneski dostave, DDV-ja in končna cena za plačilo. Pod tem oknom se nahaja obrazec, ki ga kupec izpolni s svojimo podatki (ime in priimek, naslov, telefonska številka), način plačila ter gumb, s katerim dokončno potrdi nakup in je s tem povezana obveznost plačila podjetju Senzorika Varga.

Pred končnim naročilom (preko zgoraj navedenega postopka) ima kupec možnost preveriti pravilnost naročila in je s tem kupcu po izbiri blaga in pred oddajo naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov


Skladno z zakonskimi normativi podjetje Senzorika Varga ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Senzorika Varga, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.




OSNOVNI PODATKI O PODJETJU


Kratek naziv: Senzorika Varga, Mario Varga s.p.
Dolgi naziv: Senzorika Varga, specializirana trgovina s pripomočki za osebe s posebnimi potrebami, Mario Varga, s.p.
Davčna številka: SI63756005
Matična številka: 6660622000
Poslovni račun: SI56 3400 0101 6674 533 (odprt pri Sparkasse d.d.)
Datum vpisa v register: 19.08.2014
Vpisna številka:316-04-01213-2019 Registrski organ:AJPES, izpostava Ljubljana

Podjetje je davčni zavezanec.